2016. december 21., szerda

Jövőre se maradok könyv nélkül

Amennyire nem az én kiadóm volt tavaly és az idei év első felében az Agave Könyvek, annyira beerősítettek 2016 végére - előbb-utóbb őket szeretném elolvasni: a Kilátás az erkélyről, a Nagyrészt halott, az Életed története, a Minden eltűnt lány, a Vesalius titka, Az ötödik évszak, a régebbiek közül még Don Winslow is érdekel, miután a hétvégén megnéztük a Sicariót -, és jövőre kifejezetten az én kedvemre akarnak tenni.


Ugye itt van Lehane, január 20-án érkezik Az éjszaka törvénye. A rajongók szörnyülködtek, hogy nem a Kenzie-Gennaro folytatódik (amit én is sajnálok), és egy új sorozat második része jelenik meg, de a kiadó dicséretére legyen mondva, hogy próbálkoznak.


 

Dan Simmons nem tudom, mennyire fogy, de, tekintve, hogy mennyire komplex és milyen irdatlan hosszú szövegei vannak, nem tűnik instant receptnek a kasszarobbantásra. És kettő is jön! Az Olympos az Ílion folytatása (remélem, nem felejtettem sokat belőle), Ilweran elmondása szerint már ősszel ki akarták hozni, csak megcsúsztak, a The Terror - a Franklin-expedíció egyik hajójának a neve - pedig 2017 második felében várható - nekem mindegy, mikor, csak jöjjön, az értő és érzékeny fordítás miatt bőven megéri várni.
További információk a jövő évi Agavékról: sff és a nem sff.


A Gabo SFF ügyosztálya már idén beharangozta Ian McDonald Luna - New Moon c. kötetét, de ezek után nem érkezett több hír róla - egészen mostanáig. A blogon lehet némi kedvcsinálót olvasni róla, a megjelenéséről egyelőre annyit írnak, hogy 2017 első felében érkezik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése