2016. április 18., hétfő

Mostan színes tintákról álmodom...

Sikerült egy nagyon őrült, nagyon extrém manikűrt alkotnom, legalábbis a korábbiakhoz képest.

Hiába van rengeteg ötlet a fejemben, általában egy héten egyszer, hétvégén van alkalmam tartósan a körmeimmel vacakolni. Az inspirációk is támadnak mindenütt, egy szép óraszíj mintája, egy fülbevaló, táska színei is képesek megmozgatni. Örülök, hogy ilyen csinosan öltöznek a nők.:)
(Ami azt is maga után vonja, hogy én is szeretnék olyan sálat, amolyan cipőt, borzasztó. Ma bementem a dm-be lefolyóbigyóért, és nemcsak azzal jöttem ki. És kaptam tájékoztatást a Joy-napokról, köszi...)

Tehát, nem volt egyszerű eldönteni, hogy a sok minden közül melyiket próbáljam a körmeimre kivitelezni. Azt is hozzá kell tennem, hogy a fejemben lévő kép és a végeredmény sok esetben nem egyezi, de talán ez az első alkalom, amikor elégedett vagyok.

Nem egy visszafogott dizájn.:D
És nem is tökéletes, de ez a lényege. Kuss, én vagyok az alkotó!:DDD

Elsőként felkentem két réteg fehér lakkot (a "fehér fehéret" - China Glaze White Out). Már elszoktam a CG vékony ecsetjeitől, gyakorlatilag újra meg kellett tanulnom használni, a lakk se terült olyan szépen - vékony rétegekben kellett felvinni és a közben kialakult lyukakat ecsettel ütögetni -, kicsit mérges voltam, mert korábban nagyon szerettem ezt a márkát, de lehet, hogy csak én voltam nyűgös. Nyomtam rá egy réteg Séche-t, ami a legnagyobb must have lakk nekem, hogy gyorsan folytathassam a festést.
(Zárójel: Amennyire szeretek spontán vásárolni, a kötelező dolgokat annyira szeretem halogatni. Pedig a Séche lakkhígítója fantasztikus. A gyorsan száradó fedőm üvege már csak félig van tele és eléggé besűrűsödött, de a hígító újjá varázsolta az állagát. Szintén must have darab.)
Ezután darabokat tépkedtem egy kozmetikai szivacsból, fogtam vagy hat krémlakkot, pöttyöket csepegtettem egy használaton kívüli tányéralátétre - ez a körömlakkos előkém -, csipesszel megfogtam a szivacsdarabkákat, belemártogattam a lakkokba és amőbákat ütögettem a körmeimre. Menet közben jöttem rá, hogy érdemes hegyes végűre vagdosni a szivacskákat, mert szebb lesz az eredmény - vagy pontozótűvel is lehet csinálni, ha valaki szabályosabb alakzatokat szeretne.
Úgy néztek ki a körmeim, mintha egy hároméves elszabadult volna egy festékboltban, de ezt orvosolta a nyomda. Az se volt baj, hogy a fehér alap több helyütt kikandikált, szándékosnak hatott.:)
A MoYou Artist 03-mas nyomdapalettáját használtam, elsőként félkörös izéket nyomkodtam a kutikulához közel. Néhol nem jött össze - ilyenkor nagyon örülnék, ha a MoYou amúgy tökéletes nyomdázója átlátszó is lenne -, de gyakorlat teszi a mestert, legközelebb majd ügyesebb leszek. Egyébként ezért jó az alapra húzni egy réteg fedőlakkot - a félresikerült nyomdát az alapszín megsértése nélkül el lehet távolítani némi aceton segítségével. Minél hamarabb, annál jobb.
Káosz jelszó alatt a középső és a gyűrűsujjakra virágmintákat nyomdáztam, a fennmaradó üres helyekre az egybefüggő rácsozatot, kivéve a hüvelykujjaimat, azokon gyík is virít - sajna a többi körmöm túl keskeny volt hozzá. Felkentem még egy utolsó réteg fedőlakkot, közben megtisztogattam mindent - köztük a szemöldökcsipeszemet is:D -, és visszagórtam az összes hóbelevancot az éjjeliszekrény fiókjába. Lassan egy külön asztalra lesz szükségem.

Valószínűleg keveseknek tetszik a végeredmény, de nekem nagyon bejön, az extrán színes korszakomat élem.:) Érdekes, hogy a kedvesnek is tetszik, azt mondta, reméli, hogy szombatra nem kopik le.:D Szombaton megyünk a Könyvfesztre. Szegény kényszerű megtekintője a műveimnek.

Szeretitek az ennyire dúvad manikűröket?

Ui.: Erre nem kentem fel a Fairy Dustot. Nehéz volt megállni, de sikerült.:P

3 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik!! Kedvet kaptam én is újra nyomdázni - mostanában csak felkenek egy színt és kész :D

    VálaszTörlés
  2. Vávává, de kurva jól néz ki :D
    Egyszer megkérlek hogy csinálj nekem körömkifestőt :D

    VálaszTörlés
  3. Dóri: jó móka, és maga a nyomdázás elég gyors.:)

    Ilweran: oké!:)

    VálaszTörlés