2016. április 3., vasárnap

1 ,2, 3

1. Kíváncsi vagyok, mire gondolhattak az emberek, amikor azt látták, hogy a kardigános, kócos spiné a kertben egy kis üveget forgat a fényben, a másik kezében pedig ezt próbálja elkapni a fényképezőgéppel. Utána - zsebek híján - a fogai közé kapja az üvegcsét, mint egy diszkófényes lázmérőt és az ujjait fotózgatja.
A szép idő előnye, hogy természetes fényben is lehet már manikűröket fotózni.

2. Marha átlagos vagyok, mert velem egy időben a népesség egynegyedének jutott eszébe, hogy jó idő = saját fagyi készítése, de különösebben nem lettem hisztis, mert semmi bajom nem lesz, ha csak a jövő héten kotyvaszthatok és a közelünkben van egy egész jó fagyizó.

3. Miért, miért debil öregemberek ordibálnak utánam, hogy "Szia, szépségem! Miért nézel rám ilyen dühösen?"
Az a faszi pedig, aki kiskutyával próbál nálam bevágódni, nagyon, nagyon elszámítja magát. Még jó, hogy macska nem volt nála.:D

4. Legnagyobb meglepetésemre a tavalyi Könyvfesztes termésből csak két könyvet (Szívlekvár, Dominó) nem olvastam el. A Könyvhetesek közül pedig mind ki van pipálva.:o

+1. A virágokkal együtt a nők is szeretnek kivirágozni. Ami ruhákat jelent. Új ruhákat. Nem, az nem új, amit a szekrényből veszünk ki.
A boltok előtt elgyötört-unott arccal ácsorgó férfiak arca. Csak egy kicsit röhögtem.
Egyébként gonoszság ennyi korall-és eperpiros, meg almazöld cuccot hozni az üzletekbe. Muszáj volt mindet megvenni, na.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése