2015. május 16., szombat

Kibírjuk a Könyvhétig, ugye?

Azt, hogy ne vegyük meg ezt a könyvet:

 

És nemcsak azért, mert anno szerettem A Jane Austen Könyvklubot, hanem Hanna értékelése miatt is.

Egyébként nem tervezek akkora tombolást csapni három hét múlva, mint a Könyvfeszen, nem vagyok én dáridós. Ha pedig figyelembe vesszük az olvasási tempómat, gyors dáridósnak se lehetne nevezni, bár ma egy szuszra elolvastam a Túlvilágoknak majdnem a felét. Tudniillik, kicsit megijedtem és/vagy bűntudatom volt - egész nap uncsi háztartási dolgokkal voltam elfoglalva és kb. hat óráig nem olvastam egy betűt se, csak néhány receptet.
Viszont nem edzettem és nem írtam, de hát minden nem fér bele egy napba. Nem szabad a hiányokat nézni, depressziós lesz tőle az ember.
Ui.: Érdekel valakit, mit főztem? Spárgával-brokkolival sült tejfölös csirkemellet, petrezselymes újkrumplit, banános-kakaós sütit alkottam, holnap pedig (reményeim szerint) túrós sütit készítünk leveles tésztával. Van ugyanis majdnem egy kiló túrós töltelékem a fagyasztóból - egy kudarcba fulladt túrógombóc-hadsereg mementója. Igen, képes voltam elbaszni egy túrógombócot (nem, nem először csináltam). Persze összedőlt bennem a világ, jelentékeny monodrámát körítettem hozzá és legszívesebben kivágtam volna a kukába az egészet, ill. a macskák elé vetettem volna, ha lennének Pesten macskáim.
Áh, írok inkább holnap egy fecsegős-főzős postot. De csak miután írtam valamelyik nemrég olvasott könyvről.

Ui2.: Tudja valaki, mi van a Gyönyörű titkok múzeumával?


6 megjegyzés:

  1. Könyvhétre én egyelőre én is max 3-4 négy könyvet fogot beszerezni :D
    Hmm nagyon jól hangzik ez a spárgás-brokkolis csirkemell - baboskendőre megy a recept? :)
    A Gyönyörű t.m - könyvhétre jön, én is elvileg ott fogom magamhoz venni :)

    VálaszTörlés
  2. Tök jól néz ki ez a könyv. :) De én inkább angolul venném/olvasnám. Most mondjuk nem érzek akkora indíttatást, majd talán később. Te meg kibírod, kibírod!!! :)
    A Gyönyörű titkok jön a könyvhétre, pont most írták Maximék :)

    VálaszTörlés
  3. Dóri: ide is meg oda is, a Babos bedöglött mindenki részéről.
    Ó, béna bagázs, grrrr.... sebaj, legalább nullával zárom a májust.

    Pilla: szíved joga.:P Az egyik angol kiadás is hasonló koncepcióval bír.
    Ki én, ki.:) Pláne, hogy Hoffman csak a Könyvhétre jön ki.

    VálaszTörlés
  4. Hú, nyami, ezek a kajcik nagyon jól hangzanak.
    A Könyvhéttől meg előre félek... vagy inkább magamtól. :)

    VálaszTörlés
  5. Nyugi, majd mi többiek dáridózunk helyetted is. :D
    Valahogy engem ez a könyv annyira nem fogott meg, majd talán pár vélemény után. :)
    A főzésről meg csak annyit, hogy én a rizst is volt már, hogy elrontottam. :D

    VálaszTörlés
  6. Memoir: meg kell ismernünk személyiségünk sötét bugyrait is.:D

    Nita: a rizst baromi könnyű elrontani! Utálom, ha ragadós, rojtos végű lesz, brrr. Most vörös meg vadrizzsel kombinált van nálunk, amit nem lehet elvileg túlfőzni.:D

    VálaszTörlés