2015. április 11., szombat

A Park el akar veszejteni

Már a második alkalommal csinálja ugyanazt a kiadó: fog egy elfeledett, kaphatatlan könyvet és kiadja újra, gyönyörű köntösben.
Csak az az égő, hogy hiába sikerült őket megszereznem, még egyiket se olvastam el. Bah.

 

A szenvedély már megjelent, A titkos történet április 17-étől lesz elérhető.

Ui.: De adnak ki Iselin C. Hermanntól és Pierre Lemaître-tól is könyvet; a dán írónőt az Expressz ajánlott! révén ismerem, a francia úriembertől pedig megvan a Téboly, de még nem olvastam el.
Továbbá ez a regény is érdekesnek tűnik. Szeretem a Park Kiadót, na.


3 megjegyzés:

  1. Na ez a kettő nekem is kell saját példányban! (Gyönyörű mindkét borító, és az idei év meghatározó élménye volt ez a két könyv).

    VálaszTörlés
  2. Nagyon beerősítettek mostanában, öröm és boldogság :)
    A Szenvedélyt pár napja végeztem ki, hát mit mondjak, Winterson egy istennő, A titkos történet újrakiadása meg szimplán az év eddigi könyves híre nekem, anno könyvtárból olvastam és imádtam, kötelező beszerzős :)

    VálaszTörlés
  3. Ugyanezt éreztem, mint amit a címben is írtál :) A titkos történet az idei olvasmányaim közül az egyik legmeghatározóbb, szeretném a polcomon látni, így biztos beszerzős lesz, de most már a Szenvedéllyel is így vagyok, olyan sok pozitívat olvasok róla. A Park az egyik legigényesebb kiadó lett. Csodás borítók és csodás regények!

    VálaszTörlés