2014. december 4., csütörtök

Szép borítók

Csak úgy.














4 megjegyzés:

  1. A Lavondyss annyira gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  2. Az Európának mostanában annyi szép újrakiadása van, legszívesebben megvenném az összeset:) A Rokonom, Rosy tetszik nagyon, amit nyilván nem veszek meg, mert megvan, de akkor is!
    A Tündöklő lányok is állati jó, szerintem azt majd jól be fogom szerezni, nagyon kívánatos!

    VálaszTörlés
  3. Nita: nagyon szépek Marcela Bolívar képei.:)

    katacita: nekem is nagyon tetszenek, ha vicomte-nak nem lenne meg a Capriccio, talán már meg is vettem volna.
    A Tündöklő lányok engem is vonz, kb. két éve ácsingózom utána. Megjelenik magyarul, erre tessék, még mindig nem vettem meg.:D

    VálaszTörlés
  4. Na ma kb a hatodik kommentemet nyeli el a blogspot, nem tom mivan.
    Szóval, az ilyen "mikor jelenik már meg a könyv magyarul, és megjelenik, de nem veszem meg" eset nálam teljesen klasszikus. :) Egyébként tegnap felmentem a GABO honlapjára, hogy ESETLEG leadok egy rendelést, de annyira tetű lassú volt az oldal (és még most is), hogy ezt égi jelnek vettem :)

    VálaszTörlés