2014. január 6., hétfő

Kettő

Félig magánéleti diliség, félig könyves páváskodás (ez blogleírásnak is jó lenne).

1. Nem volt utolsó látvány, ahogy vasárnap reggel Tankcsapda-számokra ugráltam Vladimirral, a plüss krokodillal, a kedves pedig ugyanezt csinálta a bekapcsolt porszívóval. Megvesztünk a napfénytől és visszaadtuk a szomszédoknak a kenyeret.
2. Annyira imádom, amikor lazán belejtek az első - nem a második vagy a harmadik, hanem az első - antikváriumba, a pultnak támaszkodom, mondok egy címet (nincs rajtam vörös rúzs vagy az arcomat árnyékoló kalap, de legalább a csizmám piros), és a kezembe adnak egy könyvet.
Egy nehezen vagy nem kapható könyvet. Így ajándékoztam karácsonyra Veszedelmes viszonyokat és így szereztem a kedvesnek Krabat a fekete malombant. Ez az aktuális kedvenc a kaphatatlan könyvek garmadájából a könyvmolyok között, olyan büszke voltam magamra, mintha a tűzmadár tollát szereztem volna meg.


5 megjegyzés:

  1. Elképzeltem az első pontban leírtakat. Nagyon vigyorgok :))

    VálaszTörlés
  2. a végzet antikváriumlátogató asszonya :) libra noire :)

    VálaszTörlés
  3. Blognévnek is szuper lenne.:)

    VálaszTörlés
  4. neked kiváló neved van, ráadásul már brand :) de tényleg...

    viszont meghirdethetnénk ezt a blognevet kezdő bloggerinák számára :) BlogXfaktor :))) zsűrivel, meg egyéb...

    VálaszTörlés