2013. december 9., hétfő

Ajszik

A molyos kívánságlistámon valósággal orgiáznak a masnis csomagok. Kiktől kapok én ennyi mindent?! Ráadásul miket!

Kaptam a kedvestől mikuláscsomagot, olyan finom dolgok voltak benne, hogy a nagy részét azon nyomban elfogyasztottam. Úgy, hogy előtte elpusztítottam egy adag kapros-túrós-sajtos csirkemellet, egy szelet almás süteményt (hand made mindkettő, mákos sütit is csináltam, de azt kihagytam, mert utálom a mákot). Kis híján elbőgtem magam a csomag láttán, nem részletezem, hogy miért.
Volt karácsonyi vásárban andalgás, kanapén összebújós olvasás szaloncukorirtással és ropogó kályhatűzzel, könyvvásárlás (és nem nekem, haha!). Életemben először ettem sült gesztenyét, és igen, én vagyok az a hülye, aki azt hitte, olyan, mint a gesztenyepüré, aminek elkötelezett rajongója vagyok.

Az olvasás kicsit összevissza megy, jelenleg el akarom olvasni az összes Szabó Magdát, újraolvasni a Für Elise-t, tegnap belekezdtem Az az édes, távoli harangba, mert olyan kedvem volt. Nem ártana pasiszerzőt is olvasni, úgyhogy megyek és feltornyozok vagy öt könyvet, amíg az egészségbiztosítónál dekkoltam egy órát, összeírtam a lehetséges jelölteket.


3 megjegyzés:

  1. Most toltam be két és fél kocka máglyarakást, úgyhogy felcsillant a szemem arra a kapros-túrós-sajtos csirkére:)
    És hogy ízlett a gesztenye? Én kiskoromban utáltam, azóta meg sem mertem kóstolni.

    VálaszTörlés
  2. Ó, engem a Zember lepett meg egyszer egy zacskó sült gesztenyével és egy gyöngyfűzött virággal, és akkor vallott először szerelmet <3 a gesztenyéről (és a püréről is) mindig ez jut eszembe :) :)

    hihi, a csomagokhoz nekem is közöm van. :) Egyhez legalábbis ;)

    VálaszTörlés
  3. katacita: nem ízlett:/ Olyan, mintha meleg mogyorót ettemvolna.

    PuPilla: ez szép emlék.:)
    :**

    VálaszTörlés