2013. május 29., szerda

Panni új ruhája

Szegény e-olvasóm roppant csúfosan festett a fekete műbőr tokjában, ezért szerettem volna neki egy szebb ruhát venni.

A kép ladybug67 fotója.
A Molyra linkelte be valaki ladybug67 meskás profilját, ezt a szürke-rózsaszín pöttyös tokot választottam, annyiba került, mint a műbőr, csak sokkal szebb és egyedibb, és ami a fő, sokkal könnyebben jutottam hozzá.:) Egyedül attól féltem, hogy kicsi, vagy éppen nagy lesz a tok - ugyanis a gyári tokok méreténél én kb. fél centivel kevesebbet mértem*, és fél centi bizonyos dolgokban sokat számít. Tegnap este, amikor megérkeztem, a kabátot se vettem le, remegő kézzel illesztettem be Pannit a tokba, és tökéletesen illik rá.

A ruha Panninak is nagyon tetszik.

_____________________
* 16,5x11,5x0,5 cm, a honlapokon viszont 17x12,5x1,8 cm szerepel.




9 megjegyzés:

  1. Óóó, de szép :) Én is nézegettem ezeket, csudaszép virágos meg cicás meg könyves ruhákat néztem ki a leendő Kindlimnek...

    VálaszTörlés
  2. Akkor sok szép ruhája lesz:))

    VálaszTörlés
  3. Egy ideje én is nézegetem a tokokat, van egy kölcsön Kindle4-em, de ahhoz képest drágának érzem őket (a bőr persze érthető). Azt hiszem varrok magamnak valamit, ami jobban illeszkedik az ízlésemhez, mert a sima egyszerű tokok tök bénák, az ilyen kis cukik mint a tiéd nem olcsóak. Mondjuk még sosem fogtam bele ilyen projektbe, lehet hogy a varrógépet kihajítom az ablakon és a Meskára kattintok aztán veszek :D :D :D De előbb házilag próbálkozom, hátha... :)

    VálaszTörlés
  4. Neeem, csak egy lesz neki, de még ráérek kitalálni, melyik :)

    VálaszTörlés
  5. zakkant: sajnos még ez számít az olcsóbbnak:(
    Gondoltam én is a varrásra, de nincs varrógépem. Kézügyességem még akad, anyagot lehet venni, de gép nélkül nehéz.

    Ilweran: és a tokok mellett ott van ált. egy kép, hogy még milyen mintába lehet kérni;)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűséges. ** Élőben is muszáj lesz majd jóóóól megtapogatnom. :)

    VálaszTörlés
  7. Panni :))
    Nagyon jól néz ki az új ruha, és a meskán többet is találtam, ami tetszik. Én még szeptemberben vateráról rendeltem 'kindlimnek' egy műbőr tokot, eddig még jól szuperált, de idővel én is beruházok egy ilyen vidámabbra!

    VálaszTörlés
  8. Ó! Ez gyönyörű! Igazán büszke lehet Panni az új ruhájára. :-) És ráadásul pöttyös is, ó *.*
    (amúgy: a tok fedőlapjai mennyire kemények? )

    VálaszTörlés
  9. Heloise: puhák, de nekem semmi bajom vele.

    VálaszTörlés