2013. március 21., csütörtök

Közelegnek

a Könyvfesztivál megjelenései, azt hiszem, lassan véget fog érni a jókislányságom (négy könyvet szereztem be idén), oldalt gyűjtögetem a vágyott könyveket, de majd tervezek gyűjtőpostot is írni.
Egyelőre ezt a két könyvet írom fel magamnak a korábbiak mellé:

Emylia Hall: Nyarak könyve

Ez a fülszövege:
"Mindegyik nyár tökéletes volt. Kivéve az utolsót.
Elisabeth Lowe váratlanul csomagot kap.
Egy albumot, tele réges-régi, Magyarországon készült fényképpel, és egy kísérőlevelet, melyben arról értesítik, hogy édesanyja, akivel több mint egy évtizede megszakított minden kapcsolatot, meghalt.
A képek nézegetése felidézi a fájdalmas múltat, amikor a kilencéves kislány a szüleivel a Balatonnál töltött egy hetet, és édesanyja úgy döntött, nem tér vissza a szigetországba. Beth az apjával maradt, de minden nyáron meglátogatta az édesanyját Magyarországon. Éveken át ezek a nyarak tartották benne a lelket, de tizenhat éves korában valami visszafordíthatatlanul megváltozott.
Azóta Beth egyszer sem engedte meg magának, hogy azokra a varázslatos nyarakra gondoljon.
A csomag érkezése azonban felkavarja a múltat és átrendezi a jelent."

A Park kiadónál jelenik meg, 3500 Ft lesz a teljes ára, de már előrendelhető.


A következő könyvnek nagyon-nagyon örülök, eredetileg úgy volt, hogy nem folytatják a sorozatot:

Carol McCleary: A gyilkosság illúziója

További információt egyelőre nem találtam, de gondolom, Könyvfesztiválra jelenik meg.


6 megjegyzés:

  1. a másodiknak de örülök!!!

    VálaszTörlés
  2. Akkor már ketten vagyunk, ketten akkora vásárlóerőt képviselünk, hogy lesz büdzsé kiadni a teljes sorozatot:))

    VálaszTörlés
  3. Lehet, hogy én még valakit rá tudok beszélni... az már TÖMEG.

    VálaszTörlés
  4. hárman :) bár én meg csóró könyvtárpárti vagyok.
    Amúgy az első is ígéretes.

    VálaszTörlés
  5. katacita: igen, engem nagyon csábít... de nem kellene ennyire bűnözni, messze még az év vége.

    VálaszTörlés
  6. Engem az első könyv nagyon érdekel, ráadásul a borítója is nagyon szépre sikerült :) Eddig nem volt listám a Könyvfesztiválra, most már alakul.

    VálaszTörlés