2013. február 18., hétfő

Túl álmos vagyok,

 hogy értelmes címet találjak ennek a postnak. Pontosabban zombi, de fogok majd valami értelmeset is vekengeni.

Ha Hoffmant olvasok, vörösre akarom festeni a hajam (ill. azt kívánom, bár vörös lennék). Egyszer láttam egy lányt, gyönyörű volt a haja. Inkább vörösesbarna volt, mint bronzszínű, a szél lágyan belekapott a tincsekbe és vékony, aranyszínű sávokat fedett fel. Persze hozzátartozik, hogy a lánynak színtől függetlenül nagyon szép haja volt, hosszú, dús, amelyen látszott, hogy törődnek vele. Nem emlékszem rá, hogy nézett ki, milyen ruha volt rajta, abban se vagyok biztos, hogy fiatal volt, akár 35 éves is lehetett, én csak azt a gyönyörű hajzuhatagot láttam és arra gondoltam, ha egyszer befestem a hajam, ilyenre szeretném. Nem kérdeztem meg a fodrásza nevét vagy címét (ez amolyan lányos dolog), de azóta is eszembe jut.
Lehet, hogy Alice is vörös hajat szeretne, neki is barna, mint az enyém:D

Kép innen





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése