2013. január 3., csütörtök

Pihegjen már ez az OKK

Nna, kedveseim, átslisszoltunk a következő évbe és én azon gondolkodom, milyen szempontok alapján állítsunk össze egy listát, amiből választunk.
Ilyesmire gondoltam:
1. Mindenki, aki szeretne játszani, javasol egy vagy két könyvet. Max. kettőt. Bocsi az erős korlátozásért, de akkor lehet, hogy egy 50+-os lista jön ki a végére és megint összedől az egész.
2. Ne friss megjelenés legyen.
3. A javasolás határideje legyen vasárnap. Igen, ez is szűk, de nem hiszem, hogy nehéz kiötölni két címet.
4. A határidőt majd utána eldöntjük, szerintem nagyban függ attól, milyen hosszú (könyörgöm, inkább mellőzzük az 1000 oldalas cuccokat, egy nyavalygós, szószátyát álgróf története alapján szerintem mindenki megtanulta a leckét, aki arra szavazott) és mennyire nehéz.

Minden könyvet ide felvések, aztán hétfőn (ha nem jelentkezem, elszállt az otthoni netem) indul a szavazás, itt, kommentben, melynek határideje egy hét. Szavazóboxot azért nem teszek ki, mert az előző körben valószínűleg olyanok is szavaztak, akik nem játszottak, csak miért ne lenne jó muri bekavarni.

Kezdődik a lista:

Isabel Allende: Kísértetház
Donna Tartt: A titkos törénet

Nima:
Donna Tartt: A titkos történet

katacita:
Donna Tartt: A titkos történet

Pöfivonat:
Isabel Allende: Kísértetház
China Miéville: Perdido pályaudvar, végállomás [ezt akarod, vagy az Armadát?]

Heloise:
Ken Kesey: Száll a kakukk fészkére

PuPilla:
Ken Kesey: Száll a kakukk fészkére

Athala:
Harsányi Zsolt: Ecce homo
Harper Lee: Ne bántsátok a feketerigót!

Nita:
Donna Tartt: A titkos történet


Gyerünk, gyerünk!

Ui.: persze alakíthatunk ezeken, csak ne ezzel menjen el megint egy rakás idő.


16 megjegyzés:

  1. én majd akkor hétfőn szavazok, Tartt kisasszonyra, én is őt javasoltam volna. vagyis elvileg rá fogok szavazni, hacsak nem lesz valami csábítóbb ajánlat.:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a Kísértetház van meg egyedül, úgyhogy én arra szavazok. :)

    VálaszTörlés
  3. okés:) De mást nem szeretnél javasolni,

    VálaszTörlés
  4. de, akkor de esetleg Miéville, úgyis kiakartam már próbálni. :)

    VálaszTörlés
  5. Majd akkor én is szavazok A Titkos történetre, mást nem is ajánlok mellé.

    VálaszTörlés
  6. Hmm, én esetleg a Száll a kakukk fészkére c. regényt javasolnám, ha lehet. Nem tudom mennyien olvastátok vagy ilyesmi.

    VálaszTörlés
  7. katacita: már fel is írtalak:)

    Heloise: írom fel. Bevallom, engem érdekel, de fogalmam nincs, belefér-e az idei tervembe...

    VálaszTörlés
  8. A Száll a kakukk engem is érdekel régóta.
    Még ajánlanám Oatestól a Napfordulót, de ha már sokan olvastátok, akkor sztornó :)

    VálaszTörlés
  9. A Perdidot, mert azaz első rész és utána jön az Armada. :)

    VálaszTörlés
  10. Harsányi Zsolt: Ecce homo
    Harper Lee: Ne bántsátok a feketerigót! (de ha sokan olvastátok, akkor nekem is a Titkos történet maradna :))

    VálaszTörlés
  11. Titkos történetre szavazok én is. :)

    VálaszTörlés
  12. PuPilla: a Napforduló már szerepelt a játékban:)
    A Kakukkot felírtam.

    Christina: oké, azt írtam fel.

    Athala: felvéstem őket.

    Nita: téged is:)

    VálaszTörlés
  13. nem tudom hányra lehet szavazni, én mindenesetre szavazok a Kísértetházra és a Ne bántsátok...-ra.
    nem ajánlok semmit, mert ezek tetszenek.

    VálaszTörlés