2012. június 5., kedd

Válogatás 2.

Ez a post vasárnap hétfőn fog megjelenni, de valójában szombaton írtam, a kedves laptopján, miközben várom, hogy megfőjön a krumpli.
[Ebéd letudva, már csak valami édességre lenne szükségem, de a pasim fakír, és nem tart bőséges készletet.]
Egyébként az jutott eszembe, hogy mi lenne, ha megint írnék személyes blogot (de nem fogok, ez csak elméleti elgondolás) - ugyanis a Veszedelmes viszonyok-post nézettsége még mindig a béka animális pólusa alatt mozog (58), ellenben a Sweet home ismét (165) és a Most pedig libás (131) ehhez képest elég magas számot produkál.

De elég a zagyvaságból, inkább ajánljak már néhány régebben olvasott könyvet, aztán menjek aludni, mert sikerült egy újfajta migrént kitenyésztenem.

                                                          Sylvie Matton: Én, Rembrandt lotyója
Sylvie Matton: Én, Rembrandt lotyója - szépirodalmi igényességű, depresszív hangulatú szöveg művészetről, megaláztatásról, szerelemről, halálról Rembrandt szerelmének szemszögéből. Néhány ponton iszonyatosan feldühített Hendrikje, de ettől függetlenül nagyon szerettem olvasni. [post]


                                                           Susanna Jones: A csendmadár
Susanna Jones: A csendmadár - szintén nem egy vidám történet. Japán mániásoknak és Japán fóbiásoknak is ajánlom. [post]


                                                           Susan Kay: A fantom
Susan Kay: A fantom - ezt tényleg nem ajánlottam az előző ilyen postban? Hahh, balgaság! Imádom ezt a könyvet, évekig a legmagasabb polcon csücsült, kitűnve a többiek közül, mégis, évekig nem támadt ingerenciám, hogy elolvassam. Pedig tudhattam volna, hogy ami janeeyre-nek tetszik, az általában nekem is... Olyan ez a regény, amilyennek Az operaház fantomját mindig is elképzeltem. [post]

                                                          Nina Killham: A hús bűnei
Nina Killham: A hús bűnei - gasztroszatíra:D Na, ez túlzás egy kicsit, de nagyon humoros, nagyon finom ételekkel tarkított regényről van szó. [post].

                                                         Kevin Brooks: Lucas
Kevin Brooks: Lucas - hardcore YA, szerelem meg egyéb nyáladzás nélkül. Nem tudom, ma hogyan tetszene, de két évvel ezelőtt nagyon ütött. [post]


                                                        Kálmán Mari: Talyigás Irma és az Ürdög
Kálmán Mari: Talyigás Irma és az Ürdög - főleg annak az apropóján, hogy Könyvhétre jelenik meg az írónő új regénye, az Ecetudvar. Irmuska története jól adja vissza ennek a korszaknak a hangulatát, népi babonákkal, tanulságokkal vegyítve, ráadásul nem a fővárosban, hanem vidéken, úgy értem, az igazán vidéken, falun játszódik. [post]


Ui.: tanultam egy új szót: "bebugyizni". Neem, semmi erotikus tartalma nincs.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése