2012. június 30., szombat

Júniusi zárás

Ez bődületes:D De ha nincs a Könyvhét, semmi baj nem lett volna!


Carol McCleary: A gyilkosság alkímiája George R. R. Martin: Sárkányok tánca Michelle Moran: Madame Tussaud Katharina Hagena: Az almamag íze
Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna Ian McDonald: A dervisház Kálmán Mari: Ecetudvar
 Kőrösi Zoltán: Milyen egy női mell? Muriel Barbery: Ínyencrapszódia 
   


A gyilkosság alkímiája ekultos reci, a Sárkányok táncát tkp. anyának rendeltem, de egyszer majd én is eljutok hozzá, ezért itt a helye. A Mme Tussaud-tól az Ínyencrapszódiával bezárólag korábban már írtam, ők a Könyvhetes szerzemények. Az Elizabeth-et Heloise-tól kaptam ajándékba, a Nagyonkéket pedig suhakatától, köszönöm szépen nektek:* A Rapture-t Nimával cseréltem, Moningot, akárcsak a Sárkányokat, muszáj volt megvenni. A boszorkányoskönyv és A köztünk lévő távolság ekultos reci, utóbbi orv módon támadott meg engem, szegény leányt.
Hármat már el is olvastam közülük, hehh.
[A linkek most lemaradnak, mert lusta vagyok, mert már aludnom kellene, majd később pótlom.]





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése