2015. szeptember 12., szombat

Nagyon érdekes megjelenések

Ma, annak ellenére, hogy majdnem lefejeltem az asztalt (meg minden egyéb, útba eső felületet), sok mindent csináltam, többek között letaroltam Nitával az Árkádot. Mindenkit megkímélek a lányos részletektől, a szelfiző cicákat ábrázoló felsőtől A Világ Legszebb Körömlakkjaig, de ez a részlet fontos, mert elsőként a pici Libribe tévedtünk be, ahol megláttam ezt:

Romain Gary: Lady L.
Annyira meglepődtem, hogy kissé mérges lettem. A Parknak kurvajó könyvei vannak, szépek, igényesek, értékesek, de nekem, az aktív könyvmolynak egy könyvesboltban állva kell megtudnom, hogy újra kiadták a Lady L.-t, Bognár Róbert fordításában? Korrigálás gyanánt telenyomom a blogot az izgi könyveikkel.

Tehát, lesz ám más is:

Hilde Østby: A vágyakozás enciklopédiája
Végre megjelent nálunk A vágyakozás enciklopédiája, ami nekem kell, maximum karácsonyra. A borítója szép és érdekes, mivel felcsaptam önkéntes marketingesnek, sajnos nem árulom el, mire emlékeztetnek a pirosas-rózsaszín entitások.

Colm Tóibín: Mária testamentuma
Ebben annyira még nem vagyok biztos, de érdekesnek tűnik.

Amanda Vaill: Hotel Florida

Hemingway-és Capa-rajongók, figyelem!
Szegény Nikkincs, duplán meg van lőve.:D

John Williams: Stoner

Szerintem Kuszma értékelését a Molyon elég elolvasni ahhoz, hogy valaki akarja ezt a könyvet.


Jézusom, csődbe fogok menni. Ha pedig ezt megrendelem, akkor tuti, de majd velem jön a sírba, a Geopen pedig hősi halottjának tekinthet:

J.J. Abrams: S

Mielőtt valaki elkezdene sírni, hogy mi kerül ebbe kilencezer forintba, leírom: ez egy különleges kiadvány, volt szerencsém látni az angol eredetit egy sci-fi sörözésen. Tele van a lapszélekre írt, különböző színű megjegyzésekkel, betétlapokkal, talán még szalvéta is volt benne, ráadásul a könyvben van egy másik könyv, egy könyvtári példány, rendes könyvtári pecséttel, kölcsönzési határidővel, stb., tehát egy tipográfiai csodával állunk szemben.
Nagyon büszke vagyok a kiadóra, hogy merte vállalni ezt a kiadványt, örülök, hogy a szűk magyar könyvpiacon ilyen gyönyörű ritkaságok is megjelenhetnek.

Ui.: A képek alatt található linkek a kiadók weboldalára visznek, avagy támogassuk a könyvkiadókat, vagy mi.




9 megjegyzés:

  1. Hű, ez a Abrams könyv nagyon ott van!nekem kell!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez az S nekem is kell! Igazi gyöngyszem lesz, leszarom milyen drága. :D
    Nagyon szép a Lady L új borítója, tényleg miért nem kapott reklámot az újrakiadás?! Persze azért néha jó érzés valami totál újra bukkani böngészés közben, nem? :D olyan ritkán fordul elő.

    VálaszTörlés
  3. A Lady L-nél én is lepadlóztam a héten, amikor megláttam. Kár, hogy nincs nagyobb reklámja, de annak örülök, hogy bár szép csöndben de akkor is jönnek a jobbnál jobb könyvek a Parktól.
    Basszus, anyagi csőd lesz itt: A vágyakozás enciklopédiája, Stoner mind-mind érdekel és olyan frappánsan megjegyezted a Hotel Floridánál, na, az dupla szívás, de muszáj lesz :D

    VálaszTörlés
  4. Csenga: biztos vagy benne?:D

    Pilla: helyes, legalább már vagyunk hárman (elő is rendelem, úgy csak hétezer:)! De ha megnézed a videót, látni fogod, hogy majd fel kell vágni!
    Csajos borító amúgy, de nekem is tetszik.
    Aha, és akkor villámként csap beléd az öröm.:)

    Nikkincs: Oké, de ez nekik se jó. Nekünk hagyján, előbb-utóbb úgyis szembejön velünk a könyv (és aligha fogy el minden példány egy-két hónap alatt), de a kiadónak komoly érdeke, hogy terjedjen a hír. Na, mindegy.
    Hajaj, és lesz új McEwan, meg Ílion, meg sok minden, ha az Európa beütemezi idénre a The Luminariest és a Marinát. És jaj, a Life after Life...
    Nagyon röhögtem, amikor megláttam Hemingway és Capa nevét egy mondaton belül.:D

    VálaszTörlés
  5. Igen, megnéztem a videót, nagyon izgalmasnak tűnik! Nem is tudom van-e még ilyen könyv. :)
    A Lady L csajos? Hát, nekem az elegáns előbb jutott róla eszembe :D

    VálaszTörlés
  6. Hűűű, az Abrams könyv egyértelműen kihagyhatatlan, bár vannak kétségeim a szerző személye miatt, de reméljük, legalább a bérírója tehetséges :)))
    Viszont a kivitele valóban egészen elképesztő, remélem, a magyar is ilyen lesz és nem spórolnak le ezt-azt :P
    És most meg kell néznem otthon, hogy megvan-e a Lady L mert van aki úgy emlékszik, hogy megvan de nem találjuk :)

    VálaszTörlés
  7. Pilla: a pasim mondta, hogy csajos.:P Sztem szép, de egyértelműen a női olvasóknak szól.
    A House of Leaves jutott eszembe, az is különleges.

    Ilweran: Jucinak nagyon tetszett a könyv, akár Abrams írta, akár a szellemírója.:)
    Hát, csak nem... akkor nem lenne sok értelme. Meg azért mégiscsak a Geopenről van szó.
    Hajaj... Vicomte-nak megvan, de nekem kell ez a szép.:))

    VálaszTörlés
  8. Azt tudja valaki mikor jön az "S"? Sehol nem látok infót csak hogy idén :)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem valamikor karácsony előtt, de ez csak tipp.

    VálaszTörlés