2015. szeptember 14., hétfő

És jönnek a többiek

Örülök, hogy az Alexandra kiadó működik tovább.
(Az előbb mondta a kedves, hogy bezárt a győri Mathias étterem. Brühühü.)

Priya Parmar Virginia és Vanessa c. könyvének még csak a lehetséges borítóverzióira lehet szavazni, de engem mindenképpen érdekel egy könyv Ginny néniről. Remélem, hogy Paula McLain ajánlója nemcsak bérmunka.

Paula McLain: Napkeringő
A másik újdonság a fentebb említett szerző új regénye. Nagyon szerettem A párizsi feleség prózáját, remélem, ez is lesz olyan jó.


4 megjegyzés:

  1. Mi lesz, ha jönnek még a karácsonyi könyvek?! :D Mondjuk legalább nem lesz nehéz kívánságlistát összeállítani ;)
    Szép nagyon ez a könyv is :)

    VálaszTörlés
  2. Nyamm-nyamm a Vanessa és Virginia bár tartok tőle hogy bulváros lesz az én ízlésemnek :) de természetesen Virginiáról minden kell ;)

    VálaszTörlés
  3. Mindkettő felkerült a beszerzendők közé. És nagyon tetszik, hogy a Circling the Sun-t Napkeringő névre fordították, illetve az, hogy nemrég láttam a goodreadsen, hogy megjelent és hozza is az Alexandra, ez gyors volt :)

    VálaszTörlés
  4. Pilla: addigra már éhen fogunk halni.:D
    Ilweran: én is tartok ettől egy kicsit, de majd meglátjuk.
    Nikkincs: örülök én is a gyorsaságnak, féltem, hogy elfelejtik McLaint és nem olvashatunk tőle újat, csak angolul

    VálaszTörlés