2015. szeptember 4., péntek

Apróságok

Csak pár gondolat széljegyzetnek.

1. Mérhetetlenül bosszant (és totálisan elveszi a kedvemet), ha kiveszik azokat a könyveket a könyvtárból, amiket én akarok olvasni.
2. Ma néhány órán belül (tehát nem reggel és este, miután esetleg ramaty állapotba kerülhettem volna egy dolgos nap végére) néztek 21 évesnek és tették fel a következő kérdést: - Nem maga volt korábban órás a Nagymező utcában?
3. Megdőlt az elméletem, miszerint az olvasó emberek szeretnek a többi olvasó ember mellé ülni a metrón. Ma kitört belőlem a szociális lény, ugyanis nagyon megörültem, hogy a mellém huppanó nő a Selyemhernyót olvassa (a következő Rowling-krimit akarom, brühühü), ezért megkérdeztem tőle, tetszik-e a könyv, de csak barátságtalanul hümmögött egyet. Viszont a hármason mellém ült egy kissrác (16-18 éves - szomorú, de ennyire öreg vagyok), aki A Jég és Tűz Dala egyik részét olvasta németül. Direkt azt a helyet választotta, mert felszállás után körülnézett. Vagy csak én tűntem a legveszélytelenebbnek.
5. Az iskolakezdési mizéria miatt a szülők jó úton haladnak a teljes idegösszeomlás felé. A mai nap alanya:
Gyerek: Anya, szeretnék egy órát!
Anya: Én meg egy hisztimentes gyereket.
Én: Lesz még valami ezen kívül?
Anya: Xanaxod van?
Csak kólát tudtam felajánlani.
6. Egyébként már csak cukorkát kellene árulnom, és átvenném a világuralmat a 2-17 éves lakosság körében.
7. Könyvet akarok venni. Körömlakkot akarok venni. Teát akarok venni. Valaki találjon még ki nekem hülye hobbit.






7 megjegyzés:

  1. Csak ne bugyikat gyűjts pluszban, mint Kiszel Tünde (és én).
    Bár legalább olcsó.
    A nő biztos azért hümmögött, mert izgi résznél tartott:)

    VálaszTörlés
  2. Cukorka a kölyköknek, recept nélküli nyugtató a szülőknek - kész a világuralom :)

    VálaszTörlés
  3. Judy: a bugyi se olcsó mulatság már!:)

    Ilweran: tényleg!

    VálaszTörlés
  4. Az 5-ös ponton felröhögtem. :))
    A 7-es ponthoz: Ruhák! Cipők! Sminkszerek! Én ezeket most mind vettem. :D És már megrendeltem a körömlakkjainkat is. :))

    VálaszTörlés
  5. Én végül megúsztam a teákkal, de még mennyivel, te jó ég...:)
    Nekem nadrágot kellene venni meg egy normális őszi cipőt. Mit utálok a legjobban venni? Nadrágot és cipőt.:/
    Köszi.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is bokacsizmát meg farmert kéne venni, előre látom, hogy kihívás lesz.

      Törlés
  6. Nekem valami átmeneti cipőt, ami melegebb, mint egy balerina, de még nem csizma. Challenge.:)

    VálaszTörlés