2015. május 17., vasárnap

Mit veszünk a Könyvhéten?

Korábban kifejtett okokból kifolyólag nem olyan sok mindent, de ezeket biztosan:


Alice Hoffman: Gyönyörű titkok múzeuma - ez az egy könyv érdekel a kiadótól, és naná, hogy ennek a megjelenése csúszik a Könyvfesztivál óta.



Karen Joy Fowler: Majd' kibújunk a bőrünkből - az előző postban lelkendeztem róla.



Helen Wrecker: A gólem és a dzsinn - kakukktojás, mert a kedves kategorikusan leszögezte, hogy ezt ő akarja megvenni, de engem is érdekel.

Egyelőre ennyi, aztán meglátjuk, mi lesz belőle.

6 megjegyzés:

  1. Hmm, erről a gólemesről még nem hallottam, de tetszik. :) Jó ez a shortlist, mert lehet még bővíteni :D

    VálaszTörlés
  2. A Hoffman-könyv miatt nekem is lájtos májusom lesz könyvileg. De annyira nem esek kétségbe, úgyis kihoztam egy rahedli könyvet a könyvtárból múlt hétvégén.
    Viszont akkor a Könyvhetes megjelenések közül lesz ez, érdekel két Agave is (a Pék Zoltán meg a Lev Grossman), plusz lesz valami színezős könyve a Magnóliának, hát most arra is sikerült rákattannom, bár angol "nyelven" megjelent már egy csomó, lehet inkább azok között kéne körülnézni.

    VálaszTörlés
  3. Hát az én listám sajnos sokkal hosszabb, mint a tied, de hát ezen ugyebár nem lepődünk meg. :D
    A Maximtól nekem is csak Hoffman kell, és én is sajnálom, hogy ennyit csúszik. A gólemmel meg az a bajom, hogy annyira, de annyira csúnya a borítója, hogy még meggondolom, egyáltalán magyarul vegyem-e meg...

    VálaszTörlés
  4. Katacita, angolul akarsz színezni? :D azok amúgy nekem is nagyon bejönnek. Bookdepón jó ideig hiánycikk is volt.

    VálaszTörlés
  5. Igen, PuPilla, gyakorolnám legalább a nyelvet :D Úgyis vizuális típus vagyok.

    VálaszTörlés
  6. Pilla: utána jutott eszembe, hogy lemaradt róla a Horgonyhely, meg az Afterparty is elkezdett érdekelni. Fog ez még bővülni.:D

    katacita: nem baj, kell egy kis tisztítókúra a következő dőzs előtt. Nálam jelenleg egy könyvtári könyv van (egy hónapja...), hálistennek az csak alkalomadtán veszélyes hely számomra.
    A Lev Grossman engem is érdekel valamennyire, de úgy vagyok vele, mint általában az Agavéval (ez az utóbbi pár évre jellemző): majd meglátjuk.

    Nita: na, mindjárt megnézem azt a listát.;)
    Tudom, hogy ferde az ízlésem, de nekem tetszik.:D

    VálaszTörlés