2013. május 13., hétfő

Átmeneti üzemzavar

Sikerült kiválasztanom azt a sablont, aminél pont nem működik a kommentelés, holnap feltöltöm a régit és valahogy belepasszírozom ezt a képet. Tudtam, hogy valami közbejön, olyan nincs, hogy én viszonylag kevés káromkodással összeütök egy sablont és utána hátradőlve, tornáztatott lábujjakkal élvezem munkám gyümölcsét.

Továbbá nyűgös vagyok, mert:
- A Szandi nem tette be a 40%-os akcióba a Holtodiglant, pedig meg akartam venni;
- Begörcsölt a vállam;
- Háromszor rúgtam le a nagylábujjam;
- Hideg, esős, undorító idő van;
- Megint lemaradtam egy érdekes dologról.
- Egy fickó a vonaton a Szürkét olvasta, blöeee. Persze lehet, hogy csak kíváncsi volt, de akkor is pfuj;
- Könyveket akarok.
- Jó időt akarok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése