2013. január 15., kedd

Az idei év első pár érdekes regénye

A "pár" általában kettőt jelent, de ennél több izgalmas megjelenés várható - és még csak január közepe van...

Gaura Ágnes sorozatának második része 2013-ra csúszott át, de már nem kell sokáig várnunk Bori következő kalandjaira.



Az infót Shanarának köszönhetem - a saját érdekemben nem nagyon nézegetem a kiadók és a könyváruházak oldalait, nehogy bűnbe essek -, a karcában további linkek találhatók.
Megjelenés: január 22. 
A kiadónál már előrendelhető, bolti ára 2990 Ft lesz.


Az Ad Astra ismét arra utazik, hogy romlásba döntsön, miért tudnak ők velem mindent megetetni?!



Megjelenés: 2013 február
(A Moxyland borítóját Sánta Kira tervezi, az ő munkája az Átkozott balszerencse képe is.)

Szintén februárban jön John Scalzitól A szellemhadtest. Az előzményét, a Vének háborúját még nem olvastam, csak egy részletét, de nemsokára sorra fog kerülni. Legalábbis remélem.


Az Agave másik nagy meglepetése China Miéville lesz (miért ír ez az ember is féltéglákat?), a Konzulvárossal. Itt lehet róla bővebben olvasni.


Megjelenés: 2013. március
Az Agave további kiadványairól itt olvashattok.

A végére hagytam a legjobban várt kötetet: a Galaktika folytatja Marina és Szergej Gyacsenko Metamorfózis-sorozatát. A következő rész címe Brevis est, nagyon remélem, hogy normális címet és tisztességes borítót kap, és nem lesz tele nyomdahibával.


Megjelenés: 2013


8 megjegyzés:

  1. ennek a nagy része engem is érdekel, csak azt kell kitalálni, milyen sorrendben vegyem meg.

    VálaszTörlés
  2. Megjelenési sorrend?:)
    Nekem az Átkozott balszerencse és a Brevis est kell elsősorban. V. meg megveszi majd a Moxylandet, a Diaszpórát és a Konzulvárost.

    VálaszTörlés
  3. Jujj, de jó hír ez a Gyacsenko könyv!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kíváncsi vagyok rá, remélem, nem okoz csalódást.

    VálaszTörlés
  5. Pár napja kaptam csak meg a Gaura Ágnes első könyvet, és még el se kezdtem, de már tudom, hogy kelleni fog az Átkozott balszerencse is :D
    Moxyland is érdekel, meg Diaszpóra. :) Jó kis összeállítás. :)

    VálaszTörlés
  6. És még csak január van. Mi lesz később...

    VálaszTörlés
  7. A Miéville engem is érdekel :) Plusz kezdem úgy érezni, hogy Gaura Ágnest kéne olvasnom...

    VálaszTörlés