2012. április 21., szombat

Amúgy

édesek vagytok, én is Picoult könyvét akarom a leginkább olvasni, hiába nem volt az igazi a három legutóbbi, továbbra is kitartok mellette. Ettől függetlenül A nővérem húga előtt megjelent regényeit is kiadhatnák.

Ja, tegnap elkezdtem a Flush-t (akarok egy cocker spánielt, mondtam már?), mert az pici és vékony, és nem foglal sok helyet a táskában.

((Elvileg megyek Könyvfesztre, nem tudom, hány könyvvel jövök haza, de imádkozzatok érettem, mert a Sötét Ruhatárú Nagyúr árnyéka végig ránk - rám, Nitára, patre, és nagyon remélem, hogy fezerre is - fog vetülni, és ha tudósítanak négy futva sikítozó nőről és egy nyomukban ostort pattogtató hajcsárról, nem ér eltitkolni, hogy ismertek minket.))

4 megjegyzés:

  1. Annyira jellemző, hogy a legnépszerűtlenebbre szavaztam :D
    Amúgy a Picoult könyvet balga módon én is elkértem, nem tudom mi volt velem, de félek is tőle a :D

    VálaszTörlés
  2. szeee: A fehér ruhás nőre? Vicces, mert pont az érdekelt a legjobban, mielőtt Picoult megérkezett.
    Mi történt veled?:) M emlékszem, h a Second Glance nem tetszett annyira.

    VálaszTörlés
  3. Igen, elég gagyi volt a Second Glance.
    Én nem tudom pontosan mi van velem :D De szerintem ez az 'azonos neműek' téma mostanában az 'Otthon a világ végén' miatt érdekel. + egy kolléganőm ebből írja a szakdogáját és érdekes dolgokat mesél, szóval nem tudom, de érdekel :-o :D

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsi leszek, hogy fog tetszeni:) Nemsokára nálam is sorra kerül, remélem, jobb lesz, mint az utóbbi könyvei.

    VálaszTörlés